poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Termin egzaminu radcowskiego w 2013 roku & ile wolnego

Po małej przerwie czas wrócić do rzeczywistości....


Kwestia terminu: marzec to już właściwie pewnik, teraz doszły jeszcze plotki o dokładnej dacie: nieoficjalnie mówi się o 5 - 8 marca 2013 r19 - 22 marca 2013 (info dzięki Paulinie).  Co oznaczałoby, że jeżeli chcemy poświęcić 2 miesiące na naukę, po sylwestrze właściwie można już nie wracać do pracy. Ja mam w robocie to już uzgodnione, ciekaw jestem ile czasu inni przeznaczają na naukę?

Słyszałem o rekordzistach siedzących po pół roku nad kodeksami - niestety w jednym znanym mi przypadku kolega do egzaminu musi podchodzić jeszcze raz. Ja sam mówi, przekombinował z apelacją wynajdują problemy o których nie śniło się komisjom egzaminacyjnym.

Sądzę że 2 miesiące to ok, biorąc pod uwagę, że wcześniej przynajmniej kodeksy / ustawy się chociaż raz ze zrozumieniem przeczytało...

6 komentarzy:

  1. Nie wiem skąd termin 5-8.03, Osobiście otrzymałam informacje z MS o bardziej prawdopodobnym terminie 19-22.03 o czym jakichś czas temu pisała również rzepa. U mnie nauka zaczyna się od listopada z uwagi na pracę i dziecko :) Mam nieco wiecej obowiązków +nieprzewidziane choroby stąd muszę mieć nieco większy margines czasowy. ps jestem z Krakowa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info Paulina, ten temat w Rzepie jakoś mi umknął. Pamiętaj o tym blogu jak zasiądziesz w listopadzie, fajnie będzie wymienić się doświadczeniami - o ile znajdziesz czas między dzieckiem, pracą a nauką! Trzymam kciuki i zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy może aż 2 miesiące przeznaczyć na naukę :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. wiadomo co z testem w tym roku? będzie czy nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie test! Informacja pochodzi od jednego z członków Komisji Ministerialnej.

      Usuń
  5. doszły mnie słuchy, że zamiast testu mielibyśmy pisać zadanie z zakresu etyki zawodu.
    Ciągle jednak zmiana ustawy w tym zakresie nie została poddana pod głosowanie w sejmie..

    OdpowiedzUsuń